Zákaznícka podpora:+421 911 741 400info@wearmee.sk

Vrátenie tovaru

Link na sledovanie či sme Váš balíček už prebrali :
https://tandt.posta.sk/

Tu si môžete skontrolovať či sme už Váš balíček prebrali alebo ešte nie.
 
Adresa pre spätné odoslanie zásielok v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru : 
wearit s.r.o.
P.O. BOX 90
830 00 Bratislava

V prípade vracania prostredníctvom zásielkovne :

Výdajné miesto ID 6546
Stará Vajnorská 11
831 04 Bratislava-Nové Mesto
BJÖRN BORG OUTLET GOLDEN CITY

 Tovar neposielajte ako vratku- my nedisponujeme vratkovým kódom. Tovar pošlite ako balík. Náklady na dopravu od nás ku zákazníkovi vám budú preplatené, ak vraciate celú objednávku, pokiaľ sa vracia iba časť objednávky, je zákazníkovi preplatená iba daná vrátená časť za tovar. Náklady za vrátenie tovaru nepreplácame.

 

V prípade vrátenia cez zásielkovnu, pri vypisovaní reklamačného formulára do políčka "podacie číslo z pošty" treba uviesť sledovacie číslo zásielky, ktoré obdržíte v tvare Z...

 

 Kontaktné údaje pre adresáta sú email : info@wearmee.sk a telefónne číslo +421 911 741 400

Link na sledovanie či sme Váš balíček už prebrali : https://tracking.packeta.com/sk/tracking/search

Akceptujeme len zásielky vrátené na toto výdajné miesto . V prípade preplnenia výdajného miesta alebo iných technických problémov kontaktuje neodkladne náš zákaznícky servis.
 
Pri reklamácií je potrebné vyplniť formulár, ktorý máte pod týmto textom. 
Postup pri reklamácii:

1. Balík treba najprv podať na pošte (doporučene).

2. Číslo balíka je potrebné si uschovať 

Na tejto stránke viete skontrolovať či sme už balík prebrali : https://tandt.posta.sk/

Tovar musí byť kompletný, viď obchodné podmienky, musí mať visačku, nemôže mať žiadne známky použitia a musí byť v rovnakom stave, ako ste ho prijali.

Tovar treba poslať doporučene (podacie číslo je potrebné si uschovať ), za obyčajné zásielky ktoré sa stratia neručíme, a nie na dobierku (v tom prípade nebude prebratá). 
Dávajte si prosím pozor, aby ste tovar opatrne zabalili. Pri balení tovaru prosím nepoužívajte zošívačku alebo tekuté lepidlo. Pokiaľ nám bude vrátený tovar so škodou, ktorá vznikla nesprávnym zabalením, nebudú vám vrátené finančné prostriedky.  

 

Reklamačný formulár je potrebné vypísať aj v prípade vrátenia tovaru!


Peniaze vraciame následne na účet (číslo účtu a adresu treba uviesť do formulára). Reklamačná doba platí 14 dní od dňa prebratia. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontakovať na facebooku 
 
Náš Facebook

info@wearmee.sk

 

 

Reklamačný formulár môžete vyplniť nižšie alebo stiahnuť tu a vložiť do balíka -->  REKLAMAČNÝ FORMULÁR

 

 

Nevypĺňajte toto pole: